ABSoluut magazine

magazine
social media
ABSoluut magazine

Bedrijfsmagazines kunnen sterke marketingtools zijn. Zonder de doelstellingen en het DNA van het bedrijf uit het oog te verliezen, steken wij ze in een écht magazinekleedje. We doen dit niet zomaar, maar wel omdat een tijdschrift zo kan uitgroeien tot een geloofwaardig communicatiemiddel waarmee je als bedrijf informeert, je profileert, mensen aan je bindt en de opportuniteit, klant of werknemer van morgen binnenhaalt. In 2016 stonden wij in voor de rebranding en de nieuwe contentstrategie van het bedrijfsmagazine van ABS Bouwteam. Sindsdien lanceren we elk jaar twee nieuwe edities van het tijdschrift. ABSoluut magazine is ondertussen uitgegroeid tot geliefde en gekoesterde lectuur bij een zeer gerichte doelgroep.

“In haar tienjarige bestaan heeft ABSoluut Magazine, op een meesterlijk subtiele wijze, de onderliggende waarden van mijn bedrijf kunnen overbrengen. Naar meerwaarde zoekende consumenten zijn niet meer gediend met de oldschool media die platvloers een product of dienst aanprijst. Waarheid is het nieuwe geloof en eerlijke content is haar kerk. ABSoluut Magazine is erin geslaagd die content geloofwaardig te brengen.” (Anton Gonnissen, CEO ABS Bouwteam)

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info
.