Met Più gaat interieurarchitect Filip Tack naar de kern van zijn kunnen. In een portfolio gevuld met residentiële en commerciële projecten vangt hij de essentie door een doordacht grondplan op maat van de bewoners onder te dompelen in een uitgepuurd en sensibel gevoel voor esthetiek. Die visie namen wij mee in de rebranding.
Van logo tot copywriting
Een sober en eigenzinnig logo vormt de tijdloze en uitgepuurde basis van Piú's identiteit. Met een gespiegelde ‘P’ die refereert aan het unieke karakter van zijn projecten en een sober accent die verwijst naar de technische verfijning die in de realisaties wordt gelegd.
De juiste content
Ook in de nieuwe website en op social media komt de visie van deze interieurontwerper volledig tot leven. Door de juiste content te koppelen aan een gecureerde selectie van beeldmateriaal waarin tactiliteit en sfeer primeren, laten we de realisaties van Più volledig tot hun recht komen. Terwijl een sober canvas fungeert als tijdloos fundament.
SAVVY x Più: branding, webdesign, copywriting, social media, fotografie.
Bekijk hier meer cases.